nedelja, 1. februar 2015

Končno sneg

Pogled skozi okno končno da slutiti v katerem letnem času smo. Ravnokar sem se vrnila iz smučanja v Francoskih Alpah, kjer kljub precejšnji nadmorski višini snega ni bilo na pretek. No smuka je bila vseeno prijetna. Sedaj pa se nas je končno usmilil nekdo  xxx ???? tudi v Sloveniji in nam nasul nekaj težko pričakovanega snega. Upam, da nas vsaj zadnji zimski mesec ne bo pustil na cedilu in bodo otroci v času zimskih počitnic uživali v zimskih radostih. Mene je sneg vsekakor navdušil do te mere, da sem ga uporabila tudi na svoji vizitki.


Za izdelavo vizitke sem uporabila DS proizvajalca The Paper Shelter, ki sem jo pobarvala z Distress barvami. Umetni sneg na veji in snežinke na ozadju naj bi pričarale zimsko vzdušje. Sličico sem izrezala in jo s pomočjo penic prilepila na ozadje, da sem dobila 3D učinek. Ozadje sem izrezala s pomočjo rezalne šablone Tima Holza. Da sem dobila dve velikosti je bilo seveda potrebno nekaj improvizacije z risanjem in izrezovanjem. Vzorec na ozadju je narejen s pomočjo štampiljke iz serije Wintage  (Rayher), Wersa Mark blazinice in belega embosirnega praha proizvajalca Ranger. Vogalčki in podlaga za napis pa so del kolekcije Simply Gorjuss, proizvajalca Docrafts. Napis iz zbirke slovenskih napisov priozvajalca Mavelu, sem kupila v njihovi spletni prodajalni . Za boljši kontrast pa še nekaj barvastega papirja in X Cut rezalna šablona s pomočjo katere sem izrezala oval.

Svoj izdelek želim prijaviti na naslednje izzive:

The Paper Shelter:  Layers, and lots of them (6 layers)
Your scrapbook place: february challenge, Anything goes
Word Art Wednesday: Anything goes
Creative Fingers: Anything goes
Winter wonderland: Lots of layers
Little scrap pieces: Show it off saturday,
Craft your pasion: Anything goes
Completely Christmass: ATG with twist square or rectangle TOP3
{PIN}spirational: Picture inspiration, #132 (picture inspired me by winter theme)
Crafty Gals Corner: Try something new, #4 (first time used these DS and artificial snow) WINNER
CHNC: february extra challenge







14 komentarjev:

  1. Lepo, lepo, da te je sneg tako navdušil. Jaz sem ga pa raje skozi okno opazovala - je bilo lepo prijetno toplo. :)
    Tale motiv, ki si ga uporabila, je zelo lep. Pa tudi tvoja voščilnica je izpadla zelo lepo. Tisto embosirano ozadje definitivno naredi svoje.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Sweet card! So glad you joined us at Crafty Gals Corner!

    OdgovoriIzbriši
  3. Gorgeous card Marjeta, you've coloured the sweet TPS image beautifully, and I love your layout, thanks for playing along at The Paper Shelter lots of layers challenge, good luck, hugs, Colette xx

    OdgovoriIzbriši
  4. So cute and pretty. Thank you so much for sharing your lovely creation with us at Patties Creations.
    Hugs
    Cathy DT Member
    xxxxx

    OdgovoriIzbriši
  5. Marjeta krasna je in toliko lepih detajlov si uporabila.
    Tudi jaz menim naj bo zima zima in sneg.

    OdgovoriIzbriši
  6. Nice lay-out...Love the die-cuts too! Thank you for linking your card to our Challenge this week at Word Art Wednesday. I want to share with you God's Word in Isaiah 43:18-19 which tells us, " "Forget the former things; do not dwell on the past. See, I am doing a new thing! Now it springs up; do you not perceive it? I am making a way in the desert and streams in the wasteland." Have a wonderful day filled with the blessings of the Lord Jesus!

    JO ANN
    http://jatterburycreations.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Simply beautiful!
    Thanks for playing along this week at Crafty Gals Corner!
    -Samantha
    Crafty Gals Corner - DT Coordinator
    Crafty Gals Corner

    OdgovoriIzbriši
  8. Thanks for invitation and your kind comment.I did enter my card to CHNC.
    Marjeta

    OdgovoriIzbriši
  9. Sestavila in izdelala si prelepo zimsko voščilnico. Zelo mi je všeč deklič na zasneženi vejici.

    OdgovoriIzbriši
  10. Oh, wat een leuke kerstkaart.......schitterend ingekleurd! Bedankt voor je deelname bij CHCC Extra.

    Groetjes, Renate

    OdgovoriIzbriši
  11. Such a beautiful card - I love all the shine around it! Thank you for playing with us at Your Scrapbook Place and best of luck!

    OdgovoriIzbriši
  12. Adorable. Beautiful coloring. Thanks for sharing with us at Your Scrapbook Place.

    OdgovoriIzbriši