sobota, 20. september 2014

Rožice

Vreme nam letos res ni naklonjeno. Dež vpliva prav na vse: ljudi , živali in tudi rastline. Namesto cvetočega vrta sem letos imela bolj ali manj močvirje. Temu primerna je bila tudi sezona cvetenja trajnic. Grmiči, ki bi se morali ponašati s cvetjem, so pod obilico dežja klonili. Še sreča, da ima človek hobije, s katerimi si lahko popestri deževen dan. Trenutkov primernih za ustvarjanje je bilo v letošnjem poletju kar veliko. In ker zunaj ni vse tako cvetelo kot bi želela,  sem si cvetlični motiv izbrala za idelavo vizitke.


Za izdelavo voščilnice sem uporabila: embosirno mapico X cut za ozadje ter Sizzixovo embosirno mapico za napis. Z rezalnimi šablonami Cart us sem izrezala ovale, na katere sem s pomočjo Archival inka odtisnila cvetove. Uporabila sem štempiljko We R Memory keepers in odtis pobarvala z Distress ink barvami. Največji oval je izrezan s pomočjo rezalne šablone iz Sizzixove kolekcije. Prav tako tudi ozadje za številko. Za vogale sem uporabila rezalno šablono LLLD, za male rožice ob napisu pa še luknjač. Za poseben čar na vizitki pa poskrbi čipka, vrvica s cofki ter nekaj perlic in bleščic iz moje zaloge.

Svoj izdelek bi rada prijavila na naslednje izzive:

My craft creations: Anything goes 
ABC challenges: T is for tic tac toe (flowers, lace, dies/punches - both)
Bizzy Becs online store blog: Anthing goes (2.10.)
Artistic inspiration: Anything goes /add some blink 
Crafting from the heart: Anything goes        


3 komentarji:

  1. Uauu,zelo,zelo lepo si jo sestavila in uporabila krasne barve.
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful card love the Autumn colous and beautiful dies-thanks for joining us at CFTH
    Carol DT x

    OdgovoriIzbriši
  3. Lovely card. Thanks for sharing with us at ABC Challenges.

    Nikki

    OdgovoriIzbriši